23.10.14

BOURJOIS*值得推介的平價粉底!Healthy Mix Collection




<試用>
今次收到BOURJOIS寄來的 Healthy Mix Collection 
其實Healthy Mix Foundation 好耐之前已經好想買黎用㗎喇,因為有朋友幫我化妝既時候幫我用過 我覺得效果非常好,非常貼服之外仲好透薄,我記得我用個時塊臉仲係乾到脱皮⋯但用完皮膚的水潤程度明顯比其他品牌好

直到最近入秋,再次使用Healthy Mix的Foundation⋯⋯
當然我皮膚現在沒之前那麼乾,但轉天氣皮膚總有點水油不平衡的問題出現令make up容易fade out..
但使用healthy mix 後外出,比起我平時用的大品牌更持久。
當然有補過妝啦!說沒有就是騙你的!

但說真的,我認為他的效果與專櫃的比較起上來,
不但便宜,效果也很好!
所以Bourjois Healthy Mix Foundation 值得大家一試!


用Bourjois產品化的底妝也不錯 非常貼服^^




Radiance Reveal Healthy Mix Foundation
#N52 Vanille Vanilla


用化妝掃和粉卜上也非常好推!
看我的小痘痘 單用foundation 也有不錯的遮瑕效果啊。




Healthy Balance Unifying Powder #52

沒有附粉卜是唯一我認為的不足之處
但非常透薄 而且粉質也算是幼細 所以上臉效果不會過厚 ...
但如果要帶出街 大家就要自備掃具了!


Blush #41

我向來都好鐘情於帶橙色的blush⋯⋯
今次這個是帶peach的color⋯⋯大家應該都非常容易carry!
入面跟左掃仔 超級方便帶出街甚至旅行用,
不過要提醒大家,佢雖然細細粒,但勁出勁上色... 所以要輕手d 唔好貪快啊 (因為用掃仔特別容易重手)


如果今次一評
我認為foundation 係必試一物:)
8/10 分!

Powder 6/10
Blush 7/10


希望大家鐘意我令次既分享!
And thankyou BOURJOIS again !

Instagram:imlmelo
Page: facebook.com/melosuisui
YouTube : YouTube.com/melosuisui

No comments:

Post a Comment