28.10.14

MELO的小腿毛毛終於有望• x Cleen送大家免費療程

今次會同Cleen送上免費光學腋下脫毛療程3次連毛髮分析 (總值HK$3,150)
:

早前收到cleen 光學淨滑脫毛中心的邀請去做脫毛... 
其實我已經join過3間做脫毛㗎喇...都係做彩光,但做來做去都仲有毛毛生出黎-.-
簡單d講就係間野好廢之外,我又比人握><

去到的時候會先同你做左分析先,話比你知佢地的做法係點la,同出面的分別係點等等...




今次我選擇的試做部位係小腿-


做的時候,會幫你先畫線分part幫你做。
其實好老實講,過程中真係痛的,因為平時有d梯得多毛孔大左...
但忍過左就無事喇haha...始終大家都是要靚唔要命的動物 :p

部機唔係我平時做開的定點打法,而係會針對毛襄嘅黑色素-

做完之後的確雙腿會白淨同光亮左好多,但面頭仲有好多紅點未退... 
但我好仔細留意d毛襄,發現的確好仔細,一毛不留之外...毛孔幼細左好多。

而依個效果正正係令到我好期待下次返去繼續做同快d share比大家ge原因^^

我覺得個效果真係不錯!
大概隔一個月做一次。
相隔左2個星期,我小腿的紅點腿左好多之外,毛毛都得返好小好小😍

期待下次的來臨並同大家再分享佢究竟成唔成功!!!

嘻嘻 同大家開心share...
只要click入去以下條link就可以enjoy由我xCleen送比大家ge 3次免費腋下脫毛療程!

今次會同Cleen送上免費光學腋下脫毛療程3次連毛髮分析 (總值HK$3,150)
:


INSTAGRAM: HTTP://INSTAGRAM.COM/MELOSUISUI
PAGE: HTTP://FACEBOOK.COM/MELOSUISUI
BLOG: HTTP://MELOSUISUI.BLOGSPOT.COM
YOUTUBE: HTTP://YOUTUBE.COM/MELOSUISUI





cleen 光學淨滑脫毛中心是Neo Derm 集團旗下嶄新脫毛品牌。

以下為cleen資料介紹:

新一代年輕女生擁有細嫩白滑的肌膚,可是經常為處理身體毛髮而苦惱,而傳統的D.I.Y 脫毛方法不但令肌膚變得粗糙、暗啞,更容易對幼嫩肌膚造成長遠傷害!全港最大醫學美容集團 NEO DERM 為了呵護女生肌膚,開創全新專業脫毛品牌 --- cleen光學淨滑脫毛中心,引入嶄新「光學淨滑」脫毛技術,挑戰一般光學療程的效果,讓年輕女生齊齊加入「光潔、淨滑」大聯盟,成為至 cleen 新一代,重現最 PURE、最真我的一面!

告別   D.I.Y   脫毛   真我演譯光潔、淨滑  ‧  新肌準

使用傳統的 D.I.Y 脫毛工具,如拔毛鉗、剃刀、電動脫毛器、蜜蠟等都是治標不治本的脫毛方法,不能乾淨脫掉毛髮,長期使用更會對年輕女生嬌嫩的肌膚造成傷害,令皮膚變得暗沉及粗糙,容易引起毛髮倒生或過敏的情況,讓青春美麗的女生失去自信。cleen光學淨滑脫毛中心 秉承 NEO DERM 集團 Beautify Life 的精神,致力專注解決女生毛髮問題,為年輕一代定下全新的光潔、淨滑‧新肌準,讓每位女生無痛回復潔淨光滑的肌膚,告別令人難堪的毛毛,一舉手一投足均能展現最 PURE、真實的自己,齊齊 Stay pure, Stay cleen!


嶄新「光學淨滑」脫毛技術  

無痛呵護肌膚cleen採用新一代歐盟認可 700-950 nm「光學淨滑」脫毛技術,以較短波段的光源集中深入毛囊,針對黑色素,有效清除毛髮。此革新技術較一般光學的光源聚合,大大減少療程次數,只需約 12次療程#,皮膚便能更顯光潔、淨滑!專為怕痛的年輕女生而設,進行療程時只會感到皮膚微暖,沒有絲毫痛感,呵護妳細嫩肌膚,同時杜絕 D.I.Y. 脫毛帶來的粗糙肌及毛髮倒生等問題。



http://cleen.com.hk/index.php
https://www.facebook.com/cleenhk

No comments:

Post a Comment