13.12.14

"主婦手及濕疹肌膚朋友恩物" Adore - Nourishing Hand & Body Lotion - (Origin)




Nourishing Hand & Body Lotion - (Origin) 深層滋潤手部及身體護膚霜 $499/ 200ml

獨家植物幹細胞配方(Adore Organic innovation's Plant Stem Cell Formula),醫學證明
PhytoCell Tec™ Malus Domestica ( 幹細胞激活功能) 能保護和修復皮膚自身的幹細胞,使肌膚激活自我修復效能,快速將養份導入皮膚底層細胞,即時改善手部及身體膚色、減淡細紋和美白抗皺。持續使用,能激活皮膚底層細胞, 逹至明顯美白及抗皺效果,有效減輕濕疹所帶來的乾燥問題。用後於皮膚表面形成滋潤保護層,有效對抗自由基和環境污染物,即時提昇肌膚質量, 用後保持肌膚滑溜。成份天然,絕對不含有害物質,清新的香味也不會掩蓋您的香水味道。

功效:減淡細紋、美白抗皺、淡斑、恢復彈性、提昇光澤

如何使用: 日間/晚間護理:按個人喜好按摩於手部和身體。 深層修護:建議睡前先擦一層輕輕按摩,等待一分鐘後再擦一層。

*
適合任何肌膚,包括主婦手及濕疹肌膚
|
|
|

好了, 即使再多的成份information, 我同大家一樣,

如果要購買時都會對$499 一枝Hand & Body Lotion感到卻步...

因此, 一定要做好個review話大家知佢值5值!

 
Texture: 
其實texture無特別要point out的地方, 質地好幼滑.
而且用好小的分量已經可以推到好大的範圍...
(But, To be honest ... 依個效果
坊間好多Drug Store的Hand & Body Cream/Lotion都做到相同texture .)

保濕&效果:
Nourishing Hand & Body Lotion主要功效中的恢復彈性同提昇光澤,
其實一用完已經見得到!

我知道"保濕" 係我地平時用任何產品都好在意的效果,
而佢的保濕程度對我而言已經非常足夠.

但值得一讚的其一效果係, 佢好快已經被皮膚吸收,
即使剛剛個個份量上手背, 推均勻後...皮膚就會即使注入左充足的水份.
重點是, 手的背部非常舒服,清爽.
因此我把紙巾條放於手背時也即時掉下.

但十分希望推介給有濕疹皮膚的朋友,
因為我天生已經是非常敏感同有濕疹皮膚...
因為擁有依類型皮膚的朋友 比較嚴重的話,一定和我一樣有試過要食藥和搽藥膏。
但藥膏接觸得多我地的皮膚,就會好似我show比大家睇的位置一樣,皮膚好薄 而且比較暗同容易乾...

平時收到的大部份Hand & Body Cream 都要避開有濕疹的地方搽,因為有機會會有某d成份刺激到皮膚令濕疹惡化。

當然,搽一啲普通純天然的cream / b5之類完全無問題 ,但只會做到保濕,做不到改善膚質。

可以比大家一睇我手上有濕疹位置的皮膚,無錯 會紅之外,會特別乾燥同暗沉。

以下是Day 1
Day 3

Day 5
即是,使用左一星期。
我對現在的效果十分十分十分滿意!
因為皮膚再無之前咁容易乾燥之外,加膚顏色較暗的位置都淡左好多好多。

所以依個係我對於Adore Nourishing Hand & Body Lotion最Suprise 既地方!

到最後,Adore貴的原因當然係佢的獨家植物幹細胞配方。
我認為大家如果有同我一樣的皮膚問題可以值得買枝一試!

大家可以親身去Harvey Nichols try try先再決定 :)


Adore 美國奢華護膚系列,產品在英美等多個國家的豪宅地段及五星級酒店等地區銷售,配合品牌的成功發展,香港首個Adore專櫃於201410月已在金鐘太古廣場Harvey Nichols開幕。

Company website: www.adorehk.com
金鐘太古廣場Harvey Nichols       2728-7208        

Hope you enjoy and like it !
Instagram: http://Instagram.com/imlmelo
Youtube: http://youtube.com/user/melosuisui
Facebook Page: http://facebook.com/melosuisui
Blog: http://melosuisui.blogspot.com

No comments:

Post a Comment