10.6.14

MELO.L 首爾遊2014 DAY4&5 | 梨大,部隊火鍋,梨花女子大學,issac toast,首爾塔,鎖橋,韓國炸醬麵&弘大燒肉 (內含VLOG)

第四天和第五天嚕!

第四天首先到梨大,先去吃一個部隊火鍋。
 

然後便到梨花女子大學行下影下相



然後到BR ( Baskin Robbins Yogurt)喝了杯咖啡 幾好味:)

係附近見到有issac toast ,建議大家一定要試下,雖然材料好普通,但的確好好味^_^



然後便乘地鐵回明洞 前往首爾塔
我們大概6點去,
本來想拍攝到首爾塔係晏就,黃昏同晚上的景色。
但因為太多遊客了,排隊等候纜車要等比較長的時間








到了鎖橋,當然也試試上個鎖Haha
但我不會拍我那個給你們看 嘻嘻
(想省錢可在香港先買定個鎖 係個到買大概百幾蚊港幣)



上完首爾塔,在明洞試了韓國炸醬麵,但我倆也認為好難食:(
 




第五天起床立刻飛奔去check out(繼續keep行李係酒店)
然後就搭地鐵衝去我最唔捨得既弘大,食我最後一餐燒肉><

然後就返往十里,去E-mart買零食洗哂d錢去 wakaka
回酒店取行李,大概4點30坐6010往機場
我們6時多到達機場,但等取機票都等了20到25分鐘
約7時才到弄退税的櫃位,
但快要趕不上飛機了>< 只好填form留下信用咭資料便利用最後10分鐘跑去上機
(所以建議大家回程時預早2至3小時到機場)

VLOG HERE!
PLEASE THUMBS UP AND SUBSCRIBE MY CHANNEL!


希望大家喜歡我第4,5天的分享
CHECK OUT DAY 1-5 VLOG in my youtube channel!

Instagram: melosuisui
Page: Facebook.com/melosuisui
YouTube: youtube.com/melosuisuilo
Weibo: melosuisuilo

No comments:

Post a Comment