1.12.13

我的日常無眼線超淡韓妝

Halo! 今日就係到同大家分享一下我平時無眼線的超淡韓妝👶
Dryskin朋友可以跟我試一下貼臉產品!
全部也是自購的^_^

首先我就用了shu uemura的foundation.
我用的色號是774 light beige
上完foundation 後, 臉上的瑕疵基本都已經遮左七七八八咖喇!

當然淨返既黑眼圈就要遮遮佢!
我超愛用的是benefit的fakeup concealer stick! 
由於我眼部有乾紋 所以佢既潤澤因子就大派用場喇😊

之後到powder 我就用étude house moistfull 個款powder.
由於dry skin真係好難揀powder. 但用左依隻powder不單止無任何令加皮膚乾上加乾ge情況 佢真係好夠潤同幼滑
Dry skin的朋友不防一試唷!

眉毛部分我會用眉粉!用的是étude house perfect brow kit!
較前部分用淺啡色而後半部分用深啡色就可以做到自然的韓眉了!
當然記得用帶珠光的highlight塗在眉骨

blush就用了3ce blush色號是cotton candy

想精神一點可以加上小小的eyeshadow和highlight.
這個3ce shimmer glow bloc就可以一次過了
首先用橙色在眼皮上整個塗上 可令人看上精神一點!
記得用手指highlight 一下鼻梁!

最後塗淡粉的唇色就完成了!
這就是我平時懶化妝時的樣子 大多時候也是這樣的 哈哈
最近也希望帶這個裝帥:p
今次的分享完了 希望大家喜歡吧!

Instagram: melosuisui
YouTube channel: melosuisui Lo







No comments:

Post a Comment