15.7.15

<試用> MEDI-PEEL Luxury Gold Mask (金箔+黑魚子面膜)

早前收到依一枝MEDI-PEEL Luxury Gold Mask,佢係韓國個邊啲美容院嘅專用產品之外,亦係Medi-Peel 長期嘅皇牌產品。
我地亞洲人的皮膚會比較黃,但因為我平時又睡眠不足,又懶咗啲(所以有點疏於護理)...皮膚慢慢就會唔夠亮白。所以平時我都會好有興趣試一啲均勻膚色同去暗啞嘅產品!

今次依枝臉膜,當中嘅24K金箔同黑魚子可以幫皮膚趕走暗啞,均勻同美白膚色。使用前後,可以明顯地睇到皮膚光亮同白滑咗,即時效果十分明顯!而且亦同時間可以做到補水,整體效果和感覺十分不錯。

主要功效:
1.超強美白亮麗效果
2.高效補水
3.添加豐富氨基酸促進皮膚的膠原蛋白增生
4.具備強效抗氧化功效
5.所有肌膚適用

主要成分:
1. 99.8% 純金箔成份
2. 黑魚子醬
3. 荷荷巴油
4. 天然維他命E

使用方法:
洗臉後,塗上面膜,待15-20分鐘後便可洗去。
一星期使用2-3次。

如有興趣,可到Facebook.com/BQ.Beautyqueen 購買。

Instagram: http://instagram.com/imlmelo
YouTube channel: http://youtube.com/user/melosuisui
Blog: http://melosuisui.blogspot.com
Page : http://Facebook.com/melosuisui

No comments:

Post a Comment