28.2.14

VDL opening in HK!!!

I've go to the VDL meeting last week, try a lot of new products.
And tomorrow (1/3/2014) will be their first store open in Hong Kong Tsim Sha Tsui Harbour City! Come and join their Opening Party!!!!! Xoxo

I want to share some of their products to you all first... But for the products review blog post and makeup video ... Need to give me more time lol haha^^

Start from the ...
Primer?:) VDL的primer在韓國是有名的品牌,好多人都會買有閃底個枝等化完個妝會光亮d..
The left one: Satin Veil Primer (普通透明無色)
The right one: LumiLayer Primer (帶閃而且有一點點白)
始終primer試係手都係影唔出個分別...大家等一下我的review video吧:p

Foundation-
VDL的foundation- 有SPF25 PA+++
色調有自然natural的 也有韓妹偏白偏粉的light colors
大家可以見到其實V同A203係比較natural的色 妝感會自然一點

既然係韓國品牌 cc cream就一定要有啦! 
有一點surprise 的係佢無我想像中咁白 而且A201同我skin tone 都好match wor hehe

Powder-
除左basic 的.. VDL都有set妝的Lumi Layer Powder-

Concealer-
Concealer 的包裝都幾大盒 但有埋枝兩頭掃跟埋 而枝brush 好soft同blend得幾好
Texture 都比較creamy ..遲點和大家分享佢夠5夠潤coverage !;)

Lip stick-
相信大家都知道VDL的漸變唇膏 我都試上手比大家睇下! 但佢就唔係我杯茶喇 不過好方便做到韓妹唇妝就真^^

唇膏有超多系列和顏色!
但我今次就試住幾個色比你地睇先啦

小小的試月就完喇☺️ 等我review la ..
Later I'll post a review blog post and video for VDL! 




No comments:

Post a Comment