1.7.13

♥Pinky girl Make-Up ( using Korea Cosmetic Products) ♥

Hi guys ♥ here is my 2nd Make-Up video ;)
A Korean Pinky Gal make-up ... using Etude House and 3CE Cosmetic products!
Just Check it Out ^^

♥You may prepare these products !!
講下我比較鐘意邊d products先 ;)

1.BB Base: 搽完不但遮到好像多毛孔! 個color仲可以tune返d膚色.. 有透亮效果haha ♥
2:BB Cream: 暫時係我最愛ge bb cream. 因為我皮膚偏乾, 之前用遇其他brand個d個d一係就好亁..一係就好焗.. 依一枝係sell鍋牛成份ge^^ 所以明顯係有補濕功效la!  不過平時偏油ge就5適合
3: Eye Concealer: 踓然佢係超級平,但好好用! 有乾紋+黑眼圈ge可以一試! 記得好似$80以下
4:3CE Blush: 因為夠long lasting haha! 主要黎講同M.A.C ge淡粉紅黎講,,,依個keep得好d... 其他color ge話, 橙色個d M.A.C都5錯^^
5: 3CE water proof eyeliner: 防水防油防脫色;)

其他個d 5係好差..只係5特別鐘意♥
不過唯1係 ETUDE HOUSE gel eye-liner. 不防水不防油易脫色..... BAD!

♥亦都可以留意今次片中既唇部化妝! 1齊擁有又smooth 又 long-lasting既咀咀 ^^


Overall. 希望大家鐘意la^^ 黎梗會有幾次ge Products Review video♥
留意我既Youtube Channel : Melosuisui Lo
當然還有我的Instagrm : Melosuisui

♥Bye♥

No comments:

Post a Comment